L'idCAT Mòbil vincula un document d'identitat amb un número de telèfon.

Consulta les opcions següents i segons la teva situació, escull la que correspongui:

Una persona que conec té associat a l'idCAT Mòbil el meu telèfon mòbil i no em puc donar d'alta

Demana-li a aquesta persona que s'adreci al web de modificació de l'idCAT Mòbil i segueixi els passos per modificar les dades. Podrà modificar tant el telèfon com el correu electrònic associat al idCAT Mòbil. 

També pots anar presencialment a una Entitat de Registre idCAT Mòbil de la Generalitat de Catalunya (OAC’s de la Generalitat) on podràs fer la modificació de manera immediata.

Una persona que no conec té associat a l'idCAT Mòbil el meu telèfon mòbil i no em puc donar d'alta

En aquest cas hauràs d'anar presencialment a una Entitat de Registre idCAT Mòbil de la Generalitat de Catalunya (OAC’s de la Generalitat) on podràs fer la desvinculació de manera immediata.

Estic donat d'alta amb un telèfon mòbil antic del qual ja no en faig ús i necessito modificar-lo del meu idCAT Mòbil

En aquest cas, per poder informar d'un número de telèfon nou, hauràs de fer la renovació de l'idCAT Mòbil a través del procés de video-identificació. Hauràs d'indicar en tot moment el número de telèfon nou i no l'antic. Un cop finalitzat el procés el telèfon nou quedarà vinculat al teu idCAT Mòbil.

També pots anar presencialment a una Entitat de Registre idCAT Mòbil de la Generalitat de Catalunya (OAC’s de la Generalitat) on podràs fer la modificació de manera immediata.

 

 

 

No has trobat el que necessites? Consulta el Portal de Suport de l'idCAT Mòbil.