Si estàs tramitant l'alta a idCAT Mòbil i l’eina indica que el telèfon ja està donat d’alta per a un altre ciutadà, es poden donar les següents casuístiques: 

  • Coneixes a la persona que està utilitzant el teu mòbil: Demana-li que s'adreci a aquesta FAQ Com puc modificar les meves dades de l’idCAT Mòbil? per tal que informi el seu mòbil i el teu quedi alliberat.
  • No pots fer l’alta amb el teu número perquè el fa servir algú altre que no saps qui és: Obre una petició de suport d'idCAT Mòbil. Hauràs d’adjuntar la factura o el contracte del telèfon on consti el teu nom, per tal de verificar la titularitat del número de telèfon.

Des del Centre d’Atenció a l’Usuari del Consorci AOC revisarem la petició, i en funció de la documentació aportada requerirem més informació o donarem de baixa el mòbil que consta donat d'alta per a un altre ciutadà.