A continuació t'expliquem els possibles errors en l'ús de l'idCAT Mòbil i com resoldre'ls:
Quan t'apareix la següent imatge i no has rebut SMS:
El primer que has de verificar és que el mòbil indicat per autenticar-te és el que tens a les teves mans a l'espera de rebre l'SMS:
En cas afirmatiu i no rebis l'SMS passats uns minuts:
- Consulta l'Estat de Serveis per comprovar si hi ha una incidència general que afecta la recepció dels SMS.
- Afegeix el mòbil 600 12 47 12 a la teva llista de contactes i torna-ho a provar.
- Revisa que no tinguis bloquejats els SMS de l'emissor 600 12 47 12 o que el teu mòbil no disposi d’algun programari de bloqueig de SPAM telefònic. Revisa també la carpeta d'SMS "Brossa i bloquejats" i torna-ho a provar.
- Contacta amb la teva operadora de telefonia per verificar que no s’estigui blocant l’entrada d’SMS del telèfon mòbil 600 12 47 12 i torna-ho a provar.
- Per norma general l'SMS sempre s'envia i la no recepció acostuma a ser el problema de l'operadora de telefonia. Si vols verificar que l'SMS s'ha enviat correctament per part nostra, contacta amb nosaltres. Recorda que tens a la teva disposició altres mitjans per identificar-te davant les administracions públiques, com ara certificat digital (per exemple l'idCAT Certificat o DNI electrònic) o cl@ve.
Aquest error apareix quan el document i el mòbil introduïts no són correctes o no estan vinculats a la base de dades de l'idCAT Mòbil.
1. Assegura't que no estàs indicant cap espai entre el número del DNI i la lletra, per exemple. El telèfon tampoc pot contenir cap espai entre dígit i dígit.
2. Revisa que les dades introduïdes siguin les que vas indicar en donar-te d'alta, que estiguis seleccionant el tipus de document identificatiu i prefix telefònic correcte.
Nota: En cas que hagis canviat de número de telèfon o que estigui associat a un familiar, hauràs de modificar les dades de l’idCAT Mòbil.
Revisa que no hi hagi espais en blanc davant o darrere del teu número de mòbil.
Si no saps com procedir en el teu cas, contacta amb nosaltres per tal que puguem ajudar-te a resoldre la teva consulta o incidència concreta.