A continuació t'expliquem els possibles errors en l'ús de l'idCAT Mòbil i com resoldre'ls:
Quan t'apareix la següent imatge i no has rebut el codi d'un sol ús al teu mòbil:
El primer que has de verificar és que el mòbil indicat per autenticar-te és el que tens a les teves mans a l'espera de rebre el codi d'un sol ús:
En cas afirmatiu, si no reps el codi d'un sol ús passats uns minuts, t'apareixerà l'opció de sol·licitar el codi mitjançant WhatsApp o trucada de veu al teu mòbil:
Aquest error apareix quan el document i el mòbil introduïts no són correctes o no estan vinculats a la base de dades de l'idCAT Mòbil.
1. Assegura't que no estàs indicant cap espai entre el número del DNI i la lletra, per exemple. El telèfon tampoc pot contenir cap espai entre dígit i dígit.
2. Revisa que les dades introduïdes siguin les que vas indicar en donar-te d'alta, que estiguis seleccionant el tipus de document identificatiu i prefix telefònic correcte.
Aquest error és característic de l'eina Google Enterprise, quan detecta la possibilitat d'accés d'un robot, accés fraudulent, múltiples intents d'accés, navegador d'incògnit, etc. El re-captcha és una eina de seguretat implementada per complir amb la seguretat demanada per l'Agència de Ciberseguretat.
Davant d'aquest error, l'intent d'accés s'hauria de fer des d'un altre ordinador o dispositiu, o en un entorn web "net" de cookies, sense navegador d'incògnit, ni VPN, ni cap altre element que Google pugui interpretar com accés sospitós.
Si has de fer un ús reiterat de l'idCAT Mòbil i t'apareix aquest error, contacta amb nosaltres per revisar el teu cas concret.
Si el tràmit que estàs fent requereix un nivell superior de seguretat, se't demanarà reforçar la seguretat del teu idCAT Mòbil.
Només has de seguir les instruccions del missatge (el missatge pot variar en funció de com s'hagi realitzat l'alta a idCAT Mòbil).
Un cop t'identifiquis a idCAT Mòbil, has de ser redirigit al web de l'organisme on volies fer el tràmit. Si l'error no és cap dels anteriors, probablement serà un problema de la pàgina de l'organisme. Pot ser que aquest tràmit requereixi estar prèviament registrat al seu web o que les teves dades d’idCAT Mòbil no coincideixin amb les de l’organisme.
Si confirmes amb l'organisme que l'error no està al seu web o no saps com procedir en el teu cas, contacta amb nosaltres per tal que puguem ajudar-te a resoldre la teva consulta o incidència concreta.
Et podria interessar: