L'idCAT Mòbil vincula un document d'identitat amb un número de telèfon. L'acció de desvincular modifica o allibera el telèfon mòbil que consta associat a un idCAT Mòbil.

Consulta les opcions següents i segons la teva situació, escull la que correspongui:

Una persona que conec té associat a l'idCAT Mòbil el meu telèfon mòbil i no em puc donar d'alta

Demana-li a aquesta persona que s'adreci a Com puc modificar les meves dades de l’idCAT Mòbil? i segueixi els passos per modificar les dades.  

Una persona que no conec té associat a l'idCAT Mòbil el meu telèfon mòbil i no em puc donar d'alta

En aquest cas, ens hauràs de fer una sol·licitud per tal d'alliberar el teu número a idCAT Mòbil. 

    1. Tingues a mà la Factura o Contracte del número de telèfon donat d'alta on consti el teu nom i el número de telèfon de l'idCAT Mòbil. Aquests documents seran necessaris per a verificar-ne la titularitat. 
    2. Emplena el Formulari per desvincular el número de telèfon de l'idCAT Mòbil tot adjuntant-hi la factura o contracte esmentats anteriorment.
    3. Fes clic a "Envia" i alliberarem el telèfon per tal que puguis realitzar l'alta del teu idCAT Mòbil (Aquesta gestió es realitza de dilluns a divendres de 8 a 19h, excepte festius).

Important. En cas de no disposar de la factura o contracte telefònic hauràs d'anar presencialment a les Entitats de Registre idCAT Mòbil de la Generalitat de Catalunya (OAC’s de la Generalitat) on podràs fer la desvinculació de manera immediata.

Estic donat d'alta amb un telèfon mòbil antic del qual ja no en faig ús i necessito modificar-lo del meu idCAT Mòbil

En aquest cas, ens hauràs de fer una sol·licitud per tal que modifiquem el número associat al teu document d'identitat: 

    1. Tingues a mà la Factura o Contracte del número de telèfon actual on consti el teu nom i el número de telèfon. Aquests documents seran necessaris per a verificar-ne la titularitat.
    2. Emplena el Formulari per modificar el número de telèfon de l'idCAT Mòbil tot adjuntant-hi la factura o contracte esmentats anteriorment.
    3. Envia i realitzarem la modificació del número associat (Aquesta gestió es realitza de dilluns a divendres de 8 a 19h, excepte festius)

Important. En cas de no disposar de la factura o contracte telefònic hauràs d'anar presencialment a les Entitats de Registre idCAT Mòbil de la Generalitat de Catalunya (OAC’s de la Generalitat) on podràs fer la modificació de manera immediata.

 

 

 

Qualsevol d'aquestes gestions també les pots fer presencialment, consulta les Entitats de Registre idCAT Mòbil de la Generalitat de Catalunya (OAC’s de la Generalitat) on podràs fer la modificació de manera immediata.

No has trobat el que necessites? Consulta el Portal de Suport de l'idCAT Mòbil.