A continuació t'expliquem els possibles errors en l'ús de l'idCAT Mòbil i com resoldre'ls:

 

No he rebut l’SMS

Quan t'apareix la següent imatge i no has rebut SMS:

El primer que has de verificar és que el mòbil indicat per autenticar-te és el que tens a les teves mans a l'espera de rebre l'SMS:

En cas afirmatiu i no rebis l'SMS passats uns minuts:

  1. Consulta l'Estat de Serveis per comprovar si hi ha una incidència general que afecta la recepció dels SMS.
  2. Afegeix el mòbil 600 12 47 12 a la teva llista de contactes i torna-ho a provar.
  3. Revisa que no tinguis bloquejats els SMS de l'emissor 600 12 47 12 o que el teu mòbil no disposi d’algun programari de bloqueig de SPAM telefònic. Revisa també la carpeta d'SMS "Brossa i bloquejats" i torna-ho a provar.
  4. Contacta amb la teva operadora de telefonia per verificar que no s’estigui blocant l’entrada d’SMS del telèfon mòbil 600 12 47 12 i torna-ho a provar.
  5. Per norma general l'SMS sempre s'envia i la no recepció acostuma a ser el problema de l'operadora de telefonia. Si vols verificar que l'SMS s'ha enviat correctament per part nostra, contacta amb nosaltres. Recorda que tens a la teva disposició altres mitjans per identificar-te davant les administracions públiques, com ara certificat digital (per exemple l'idCAT Certificat o DNI electrònic) o cl@ve.

 

Sembla que hi ha un problema amb el document identificatiu i/o el número de telèfon que has indicat

Aquest error apareix quan el document i el mòbil introduïts no són correctes o no estan vinculats a la base de dades de l'idCAT Mòbil.

1. Assegura't que no estàs indicant cap espai entre el número del DNI i la lletra, per exemple. El telèfon tampoc pot contenir cap espai entre dígit i dígit.

2. Revisa que les dades introduïdes siguin les que vas indicar en donar-te d'alta, que estiguis seleccionant el tipus de document identificatiu i prefix telefònic correcte. 

Nota: En cas que hagis canviat de número de telèfon o que estigui associat a un familiar, hauràs de modificar les dades de l’idCAT Mòbil.

El número de mòbil ha de ser un valor numèric

Revisa que no hi hagi espais en blanc davant o darrere del teu número de mòbil.

 

Si no saps com procedir en el teu cas, contacta amb nosaltres per tal que puguem ajudar-te a resoldre la teva consulta o incidència concreta.

 

 

Et podria interessar: