Per saber si estàs donat d'alta a l'idCAT Mòbil pots provar d'identificar-te a la pàgina web d'una administració pública o al Web de proves d'e-TRAM (els tràmits realitzats no tenen cap validesa legal).

En aquest sentit, accedeix a la Instància Genèrica des del botó "Comença" i informa del teu document identificatiu i telèfon:

Instància genèrica

Sistemes d'autenticació

Si t'apareix el següent missatge d'error "Sembla que hi ha un problema amb el document identificatiu i/o el número de telèfon que has indicat" podria ser:

1. Que no estiguis donat d'alta a l'idCAT Mòbil, consulta com donar-te d’alta per internet a l’idCAT Mòbil.

2. Que estiguis indicant un espai entre el número del teu document identificatiu i la lletra o bé entre les xifres del telèfon. Revisa-ho, elimina'ls i torna a provar-ho.

3. Que hagis canviat de número de telèfon, per tant, hauràs de modificar les dades de l’idCAT Mòbil.

sembla que hi ha un problema error

En canvi, si t'apareix el següent missatge: "S'ha enviat un missatge de text amb la contrasenya al vostre mòbil" rebràs un SMS, introdueix-lo per autenticar-te i prem "Verifica":

Esperant codi d'un sol ús

Si has pogut accedir correctament al tràmit d'Instància Genèrica, tal com es mostra a continuació, vol dir que tens l'idCAT Mòbil donat d'alta amb les dades indicades i ja pots fer ús de l'idCAT Mòbil.